Жидачів
Жидачів
Київ
Львів
Харків
Луцьк
Ужгород
Одеса
+38067-37-38-151 Пн. - Пт. 08:00 - 18:00 вул. Грушевського, 37
+38067-37-38-151 Пн. - Пт. 08:00 - 18:00 вул. Генерала Алмазова, 18\7
+38067-37-38-151 Пн. - Пт. 08:00 - 18:00 вул. Львівська бічна, 3, Сокільники,
+38067-37-38-151 Пн. - Пт. 08:00 - 18:00 смт. Рогань, вул. Культури, 5
+38067-37-38-151 Пн. - Пт. 08:00 - 18:00 вул. Електроапаратна, 6
+38067-37-38-151 Пн. - Пт. 08:00 - 18:00 вул. Богомольця, 21
+38067-37-38-151 Пн. - Пт. 08:00 - 18:00 вул. Балтская дор.,52
Формуємо культуру
пакування
Сертифікати
ISO 9001:2015 | FSC-C149708
Правдивий
сервіс
Замовити дзвінок або зустріч

Упаковка як невід’ємна частина продукту: роль пакування у маркетингу та безпеці товарів

Статьї > Упаковка як невід’ємна частина продукту: роль пакування у маркетингу та безпеці товарів

Базове призначення будь-якої упаковки – захищати продукцію від зовнішніх впливів, зберігаючи її фізичні властивості. Адже при зберіганні, перевезенні, транспортуванні та реалізації товарів завжди існує загроза забруднень, механічних пошкоджень, потрапляння сонячних променів, вологи і так далі. У цьому аспекті якісне та доцільне пакування безперечно надважливе і є складовою самого товару.

Проте в умовах сучасного ринку захист товарів – вже не єдина і не найважливіша функція упаковки, адже на арені з’явилось нове потужне поняття – реклама. Пакування – це одна найважливіших складових маркетингу, що відповідає за зовнішній вигляд та презентабельність продукції, несе в собі певну інформацію і таким чином суттєво впливає на рівень продажів.

Тепер вибір пакувальних матеріалів – це не лише гарантія цілісності, неушкодженності та правильних умов зберігання того чи іншого товару, а й обличчя бренду, яке може зіграти як на користь його репутації на ринку, так і навпаки.

Як обрати пакування правильно: критерії вибору та сучасні тенденції

Займаючись виробництвом чи продажем будь-якої продукції, її упаковка повинна в першу чергу враховувати її фізичні особливості, параметри та інші визначальні характеристики. Існують матеріали універсальні, наприклад, гофрокартон, стрейч-плівка. Вони підходять як для продуктів харчування, так і для побутової хімії, меблів, одягу тощо. Є й такі види упаковки, використання яких ідеальне для одних товарів і зовсім непридатне для інших.

Крім того, обираючи правильне пакування, слід звертати увагу на наступні особливості:

  1. Якість та міцність. Пакування має надійно захищати товар від ударів і будь-яких зовнішніх впливів при перевезенні та зберіганні, аби зберегти продукт в ідеальному стані запобігти непередбачуваним втратам.
  2. Дизайн і зовнішній вигляд. Сучасна упаковка – це стильно, яскраво, інформативно. Зустрічають, як відомо, по вбранню, і товари на полицях магазинів – не виключення.
  3. Еко-тенденція. Сучасні виробники та бренди надають перевагу екологічній сировині (папір, картон) та матеріалам вторинної переробки (гофрокартон). Використання еко-упаковки дозволить не лише вивести продукт у тренди, а й зберегти планету.

Головний принцип правильного пакування полягає в розумінні того, що упаковка і товар – це одне ціле, адже вона виступає посередником між продуктом і покупцем. Якою б високою не була якість товару, без красивої та ретельно продуманої обгортки у нього немає жодних шансів на сучасному ринку.

Якісне та надійне пакування від компанії «Модерн Пак»

Роль упаковки складно переоцінити, як і роль постачальника пакувальних матеріалів. Серед безлічі компаній, що пропонують свої товари і послуги у цій сфері, одним з безперечних лідерів в Україні є компанія «Модерн Пак», що пропонує:

  • Великий вибір.
  • Власне виробництво пакувальних матеріалів.
  • Тенденції до розвитку і вдосконалення.
  • Сучасне обладнання.
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта.
  • Помірні ціни.

З компанією «Модерн Пак» безпека, якість та презентабельність ваших товарів у надійних руках!

Про автора