Головна мета компанії – стати повністю циркулярною, оскільки такий вид ведення економіки не лише покращує екологічну ситуацію, а й підвищує довіру з боку клієнтів і ефективність бізнесу. Тому, для досягнення поставленої мети, компанія відмовлятиметься від пластикового пакування власної продукції, яке зараз складає 10% від загальної кількості.
Раніше, світлодіодні лампочки в IKEA були у пластиковій блістерній упаковці, яка не переробляється. Але тепер нова лінійка лампочок компанії представлена в паперових коробках. Це один із кроків у плані Ikea щодо системної відмови від пластикової упаковки.
До 2028 року всі нові продукти компанії будуть поставлятися в упаковці без пластику, за винятком деяких харчових продуктів, які повинні використовуватися для безпеки харчових продуктів. Для пакування планується використовувати папір, хоча компанія вивчає і інші матеріали. IKEA також починає використовувати відходи власного виробництва для пакування, наприклад, упаковку для текстилю шиють з залишків матеріалу.
Зараз компанія витрачає понад 1 мільярд євро на рік на близько 920 000 тонн пакувального матеріалу. Значна частина пакувальних матеріалів вже паперова. Компанія використовує пластик в деяких харчових упаковках, що обумовлено нормативними вимогами. Проте, керівництво компанії обіцяє в майбутньому використовувати для пакування продуктів харчування перероблений пластик або пластик з поновлюваних джерел.